Tuesday, April 20, 2010

kayu naga


satu satu nya kayu naga...............
benda ni aku sendiri jumpa dikaki bukit banang batu pahat .....tengah sibuk sibuk cari tongkat ali bersama rakan aku ..tiba tiba aku tersungkur jatuh kerana benda tu menyekat kaki aku .....peh nasib tak baik betul dalam hati berkata kerana kayu ni aku tersungkur ....
entah macam mana ringan hati pulak cabut kayu ni dari dalam semak bawak balik ...bila dah seminggu semasa aku termenung dirumah aku pandang kayu tu macam ada bentuk pulak ......kebetulan ada seorang cina kawan lama datang pada masa itu dia kata "bang mana kamu angkat kayu naga tu" he2 ....bila aku tengok balik memang betul juga kata budak cina tu "macam naga "
aku namakan KAYU NAGA....ha2 kalu tak macam naga pun tak apa aku syok sendiri jer....

No comments:

Post a Comment